Friday, April 12, 2013

Minu vaheaeg

  Minu vaheaeg oli veidi pikem, kui teistel, sest enne vaheaega olin ma Soomes nädal aega võistlustel. Esimesel vaheaja päeval, ehk siis laupäeval oli minu väikse õe sünnipäev, kes sai 6 aastaseks. Kahjuks ei saanud ma temaga pikka aega koos veeta, sest pidin minema uuesti Soome võistlustele. Veetsime emaga paar päeva Soomes ning tulime tagasi koju. Teisipäevast neljapäevani veetsin oma aega kodus puhates ja trennis käies. Reedel läksime trennikaaslastega Narva võistlustele. Reede õhtul tegime väikse trenni ja laupäeval hakkasid mängud. Võistlused läksid hästi, sain tüdrukud vanuses kuni 18 eluaastat 3. koha. Olin väga õnnelik.
  Koolis läheb mul väga hästi, hinded on korras. Kõige paremini on läinud prantsuse keeles ja vene keeles, aga ka kehalises kasvatuses.  Arvutiõpetuses võiksid olla võib-olla veidi paremad hinded. Olen palju puudunud sealt ja kodus ei ole aega asju järgi teha. Üldiselt on arvutiõpetuses ikkagi hinded head.
  Võistlustel ja trennis on läinud väga hästi. Üleeelmisel nädalal saavutasin 3. koha ja nagu eelnevalt öeldud sain ka Narvas 3. koha

No comments:

Post a Comment