Friday, February 8, 2013

Mina ja sport

Sport on üks suur osa minu elust. Sellega puutun kokku iga päev. Lemmik spordiala on kindlasti tennis. Aga mulle meeldib tegeleda ka kergejõustikuga. Kergejõustikualadest meeldivad mulle jooksmine, kõrgus-ja kaugushüpe. Kuigi mul tennise kõrvalt aega kergejõustikuks ei ole, meeldib mulle siiski esindada kooli kergejõustikuvõistlustel. Tennisetreeningutes käin kuuel päeval nädalas. Üks päev nädalas (tavaliselt laupäev või pühapäev) on vaba, et saaks puhata. Kui on aga nädalavahetuseti võistlused, siis on vaba päev nädala sees. Tennisevõistlustel käin ma väga tihti. Kui on nö võistlustehooaeg, siis toimuvad võistlused lausa igal nädalavahetusel, aga kui on veidi rahulikum periood, siis toimuvad need üle nädala. Võistluseid on on igas riigis ja linnas. Käin nii paljudel võistlustel, kui võimalik on. Kui nüüd saavutustest rääkida, siis neid on mul nii häid kui ka halvemaid, aga parimad saavutused minu jaoks on Eesti noorte meistrivõistlustel saavutatud kohad. Ehk siis olen saavutanud kaks korda üksikmängus kolmandat kohta ja üks kord paarismängus teist kohta. Muidugi on olnud palju ka tavalistel Eesti turniiridel häid kohti, aga need ei ole olnud minu jaoks nii tähtsad. Tennist olen mänginud kaheksa aastat. Praegu ei kujuta oma elu ettegi ilma tenniseta. Olen saanud sealt endale palju sõpru üle maailma kui ka siit samast Eestist. Tennis on minu jaoks väga tähtis ja ma loodan,  et saan olla kunagi täiskasvanuna maailma esimeste seas.

No comments:

Post a Comment